trasiga

Okej, nu är jag färdig med matte! Jag tycker endå att det känns bra faktiskt. Hoppas på ett starkt VG eller så. Idag var hur som helst ganska rörig, en incident i bibblan med mig själv. Gled runt i cafeterian mest med Mikis. Hade Historia - vilket var roligt faktiskt hahha! Fick också reda på att jag ska redovisa mitt idrottshistoria arbete nästa tisdag. Jag hatar att redovisa, det absolut värsta som finns! uuuhjj!


Juste min afavoritbyxor har gått sönder igen, nu på andra knät. Okej 1 knä funkar men 2 känns inte bra. Dom är verkligen mina skönaste jeans. Måste köpa nya nu juu! En till grej - det finns numera 7. Eller 5 och (2) ;)
ska dra mig nu!

Kommentarer
Postat av: felicia

för mig finns det bara en:)

2007-11-21 @ 09:01:15
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0