snart så

Nu sitter jag här igen, med julmusik i mina öron och skrier på mitt idrottsarbete. Jag skrev det mesta klart igår så nu finputsar jag mest. Ska skriva en reflektion också. Jag kom alldeles precis hem från skolan, var kvr med Elin och Julia. Vi satt i 2 ½ timme och pluggade biologi. Plus att Vivvi var där så vi fick hjälp med det mesta och nu känns det osm att jag kan! Idag har inte hänt nått speciellt, letade efter Erika ett tag men hittade inte, inte svarade hon på mobilen heller..

Nu är det 26 dagar kvar, jag vet jag är jobbig som redan räknar ner, men jag bryr mig inte.

18 dagar till första advent
22 dagar till Hannas födelsedag
26 dagar till min födelsedag
28 dagar till Elins födelsedag
29 dagar till Lucia
40 dagar till Julafton
47 dagar till Nyår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0