skolan

Hur hamnade jag här egentligen? Jag sitter i nån ljudsal uppe vid media. Det började med att jag gick från fysiken gick in på toan och fick en otrevlig överaskning, som jag inte vill prata om. Hur som helst så flydde jag fältet, och satte mig vid borden i ril och hängde med Niklas. Han klagade på att min mobil inte var tillräckligt bra för att ha som mp3. Sen kom Hanna och Benji, dom drog med mig hit och nu försvann dom två in i ett rum som det står "Här sänds radio" på. Dom snakca om nått garageband och stängde dörren, så jag hamnade vid nåra coola datorer utanför. Det gör inget för  datan är min bästa vän och jag trivs med dens sällskap. Anledningen till att vi ens är kvar i skolan är att vi väntar på Erika, hon slutar klockan 4 och vi 10 i 3. Vi ska ju till Bibblos, Mippen bangade. Men Mikis kommer med istället. Dagen har varit okej, bara matte och fysik. Lunchen var lite konstig, jag ville ha den där kyklingen men den var slut. Sen var lunchen lite speciell, alla var hyper och jag såg en fin syn. På fysiken så fick vi leka med laser och speglar, rätt kul faktiskt!
Men nu ska jag nörda mig på facebook, HaDetBraHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0