fotboll

Jag var hos Hanna när Julia ringde och frågade om jag ville kolla på fotboll med henne, Sverige - Danmark. Vi fick följa med hennes lillasysters lag gratis, det tackar ja inte nej till. Så jag tog bussen till Orsavägenoch gick hem till Julia. Åt lite middag och lånade långkalsonger - det är fasiken inte varmt ute alltså. Sen blev vi hämtade. Massa gillboungar vare som spelade i hennes syrras lag. Aja vi hänge på Råsunda till 9 och käka korv och choklad och njöt av fotbollen, speciellt när Sverige vann med 3-1. Sen åkte vi hem och jag har nu badat och blivit varm igen. Det var längesen jag frös så mycket om tårna, allvarligt. Vi tog ett antal fina bilder också, men dom lägger jag upp imorrn för jag kan itne lägga in dom på denna data, den är cp.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla i skolkatalogen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0