Fan

JAG HATAR DEN HÄR JÄVLA KÄNSLAN! varje gång jag ser dig så blir jag typ arg? nej inte arg, jag blir glad jag vill se dig. Men samtidigt så orkar jag inte se dig. För mig är du typ bäst, även fast jag inte känner dig. Men sen finns ju det en annan människa på denna jord som förstör det hela. Okej det är kanske ingenting med det men det känns fortfarande inte bra!! Idag har jag varit så fruktansvärt nere, jag har inte haft lusten till något. Sen möts vi i korridoren och jg bra sjunker ännu längre ner. Måste du vara så in i helvetes söt?! det finns typ en miljon andra, men du har något speciellt. Och jag vet, jag är kär i kärleken! Jag gillar inte dig, tror jag. Jag bara orkar inte se dig VARJE dag för det är så jävla jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

aww :)jobbigt.. men...sött!

2007-11-22 @ 14:34:32
URL: http://mikaela0601.blogg.se/?c=1195583567

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0