det här med kärlek alltså

Starting from zero,
got nothing to lose

Samma visa varje gång, jag har verkligen inget att förlora.
Jag kan få allt jag någonsin velat ha, eller så kan jag få
kommentarer jag aldrig någonsin skulle vilja höra.
Du vet inte vem jag är, jag känner inte dig. Men endå
är du typ den sötaste i världen. När jag såg dig idag,
så blev jag helt galen. Men vad ska jag göra åt saken?
Vi ses aldrig ute, vi umågs verkligen inte i samma
gäng. Även om några va mina kompisar är bekanta
med dig, så finns det typ ingen chans att vi ska kunna
träffas. För jag vill bara prata med dig, om jag klarar det.
Om jag nu skulle försöka få kontakt med dig så är det
bara att tuta och köra. Eftersom vi absolut inte har något
med varann att göra idag, så skulle jag inte heller förlora
något om du inte skulle vilja ha med mig att göra alls.
Men då undrar jag, hur ska jag få kontakt med dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0