det är lördag idag

image92
Ibalnd får jag lust att spela fotboll igen, eller egentligen kanske är det bara laget jag saknar. Vi hade roliga träningar - vi var för inte dom bästa men det var åtminstonde kul. Aja, idag kom Filippa förbi med en påse godis, vi hängde vid datan och sjöng singstar och lite sånt. Sen duschade jag och gjorde mig iordning. Mikis kom förbi och sen gick vi tillsammans till tåget. Åkte till en resturang som hette Bamboo Palace, typ kinaresturang. Det var jag, Mikis, Erika, Sabbe, Niklas, Mia, Paui, Matilda och tobbe som överaskade Erika. Det var hursomhelst jättemysigt och gott. Dom på våran sida av bordet var flummiga och vi uppförde oss kanske inte helt okej. Sen tog vi tåget hem och nu sitter jag här. Astrött och på lite dåligt humör. Folk säger att jag inte ska leta efter någon och att det bara kommer dyka upp någon. Men tro mig det kommer det inte göra. Finns inte en chans att jag kommer hitta någon i lilla skitsollentuna. Jag hatar att bo här, ingenting händer och när det väl händer nått sitter man typ i en soffa och tänker, aa det här var kul. Nu har jag iof varit på roliga fester också, men hur ofta är dom då!? typ varannan månad eller nått. Jag låter säkert desperat men jag bryr mig inte. Jag har dessutom väntat på en sak i 3 dagar nu, som inte kommit jag börjar undra om der är nått som är fel.. Egentligen vet jag inte vad som skulle kunna vara fel men endå. Det känns som att jag mest skriver om tråkiga saker här, men jag lovar jag har roligt och jag är en rolig person, bara jag är på humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0