bibblan, död hamster och polisen (skrivet igår)

Syster kommer bärande på hamsterburen
Mamma: Vad gör du är den död eller? typ skrattar
Syster: Japp
Jag: Haha jaja, (kollar i buren)
Hamster: DÖD

Pappa och jag begravde den en bit bortanför kom köpcentrum, pappa kliver ut ur bilen i mörk jacka ensam på en landsväg ute i ingenstans men en stor spade i handen. Då av alla gånger komemr polisen förbi på den lilla skitvägen. Bilen stannar, säger : Jaha vad ska du göra med den där för någonting? Pappa svarar att han ska begrava en hamster. Polisen ser väldigt skreptisk ut och skulle säkert bett om att få kolla i bilen om inte jag, den ängels om jag är skulle hoppat ur bilen precis innan polisen hann öppna munnen. Jag: Vad vill polisen. Polisen: Ja då förstår vi, lycka till. Så åker dom vidare. Vilka jäkla födomar mot äldre män i mörka kläder och spadar alltså! Vi begravde i alla fall hamstern som jag nu för tiden kommer ihåg namnet på (Skruttan). Allt gick bra, och hon såg fridfull ut. 

Vi tog också en färd till bibblan eftersom jag behövde fakta till mitt arbete. Fick bara 4 sidor fakta om orientering på ENGELSKA!! Har läst lite nu, mycket svårt om jag får uttrycka det själv. Sen när jag kom hem skrev jag faktiskt en hel sida på datan. Rätt intressant faktiskt!!!. Aja! Idag mår jag bra, bortsett från halsontet dåra, som btw har blivit bättre. Imogon smittar jag inte längre vilket betyder att jag KANSKE får träffa någon ! Ikväll väntar en likadan kväll som igår - filmkväll med familjen och sova tidigt... KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0