6/11 2007

idag var en helt okej dag, fick en bulle av Axel!!!! Han är en snäll gosse ibland. Jag lät honom smaka på den bara för att han var så gullig. Sen vidare till biologin rätt tråkigt. Det var min sista lekion, så efter det gick vi (jag Hanna och Erika) och åt. Jag såg nåra snygga boys, gör jag iof ofta har jag kommit på. Hängde i skolan ett tag för att sedan åka hem. Nu väntar lite plugg, om jag orkar, och sen träning.

Nu fyller jag år om 1 månad och 4 dagar, och Hanna fyller om exakt en månad. Jag har några saker på önskelistan:
- Bärbar dator
- Concealer från make up store

- Pengar
- Ny kamera
- Kläder
- Ny tv
- Göra om mitt rum


Sen har jag inte kommit på mer än, men det kommer jag lovar. Hittade en bild från halikko också. Gustav jag och Sofie, typ enda bilden från tävlingen jag ser glad ut på, dock var jag väldigt ful men jaja.. Nästa tävling är på söndag, ska bli roligt faktiskt. Nu måste jag nog börja på mitt historiaarbete. Skriver sen, tjadå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0