14 dagar kvar

Ookej, idag hostade jag mig igenom fysiken, fick gå ut mitt i för att hämt agympakläderna jag hade glömt. Skämdes lite i Ril... aah sen hade jag hål gjorde absolut ingenting satt typ i kafeterian med Mikis, Carro och Malin. Lite olika folk kom och gick och jag var uttråkad! Matte, jag somnade så Carro fick väcka mig lite dirskret så inte Magnus skulle märka något. Sen lunch, och fyfan vad det var fullt i matsalen. Jag skämdes för att alla var så odiskreta, och jag typ dog. Men det gör inget, gick ut med Hanna men hon skulle ut med hunden och jag orkade int egå hela vägen hem till henne så jag stannade kvar, helt alone. Hittade Felicia och hängde med henne och aa rasten var sämst egentligen. Inte på grund av henne men jag var så rastlös. HAHA! Sen fick jag redo på en sak som jag inte vill veta och sen spelade vi badminton och innebandy på gympan. Jag var bäst, gjorde 4 mål. Men Erika vann md 21-9 på badminton :/.

Sist Historia med alla 3or jag inte känner, och stefan och Fredrik. Läraren är skön och hon var typ trött så vi ficklsuta 20 minuter för tidigt, YES! Sen hängde jag i centrum med Filippa och åt på doken och kolla lit epå H&M och så. Efter det dax för jobba, 17.15 - 20.15 inte lika tråkigt idag , det gick rätt fort men iaf. Kom hem och övade lite på min redovisning. Och juste nu har dom rivit upp hela hallgolvet så nu är det knappt ett rum där längre.. Sen har jag mest häckat framför datan och nu funderar jag på att ringa Hanna ska berätta en sak men hon sover säkert. Får ta det imorrn !!!

image110
Ni betyder mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0