13 dagar kvar

Idag försov jag mig lite grann, och vaknade inte ordentligt föränn Mikis kom och plingade på. jag stod som en alien i mitt rum när hon upp. Hon hade glömt sina jeans hos mig och var tvungen att ha dom. Så 10 över 7 kom hon, sen åthon frukost här och plattade håret och lite så. Sen till skolan, redovisade mitt arbete. Gick väl okej liksom! Men man fick en hel del kritik och vissa saker blir jag bara irriterad på, inte bara när det gäller mig men vissa hakar upp sig på småsaker som endå ingen bryr sg om - typ du prasslade lite med papparet. jag menar who cares?!
Jaja, sen hade jag historia och efter det slutade jag. Åt lunch med Erika Hanna och Mikis. Och för första gången på hela tvåan fanns det majs. Jag tog en hel hög som jag jort i hela ettan - men självklart var det asäckligt. Klart inte godkänt.

Sen tog jag bussen hem till Filippa som inte hade orkat gå till skolan idag, där hängde vi ett tag. Jag somnade en stund och sen var vi tvungna att hämta Elias på skolan. Svinkallt var det, men efter det gick vi från Stenkullevägen hem till mig. eller Filippa stannade på Kokalite på vägen, men fytusan vad kallt det var. brr! Och snart ska jag ut och träna, eller träningen är inne men vi ska löpa till träningen. usch! juste nya veckorevyn har kommit också, ska gå och läsa den nu !
Tjadå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0