100

Det här är mitt 100:e inlägg! jubilemum :)

Jaha, idag har jag bara varit i skolan, inget kul hände. Drog sen till regniga stan med Mikis och Filippa. Jag köpte en randig lite silvrig tröja. Kom hem, var tvungen att städa rummet - vilket jag inte gjort än. Men jag orkar inte så jag satte mig här istället. Jaha ikväll då, inget alls? Astråkigt, jag är sugen på att dra ut, men det händer ju absolut ingenting. Jag är egentligen rätt trött, har sovit typ 5 timmar inatt. Men skulle inte banga på ett party.Imorgon ska jag förbereda mig för mitt idled-framförande och kanske hitta på nått annat kul. Vad det är vet jag inte än. På kvällen ska vi ha middag för Erika J och efter det vet jag inte. Men annars är det ju bara att tagga till nästa helg.

Juste, idag kom Axel och gav mig en ballong, haha gullis! En grön ballong som det stod Axel på. Hanna fick en ljusgrön, den var lite finare men det gör inget. Hanna och Axel följde med in till stan och hängde med oss ett slag. Axel berättade att han skulle klippa håret, raka det där nere och låta håret ovanför hänga över, elle rnått sånt. Asfult iaf!! Men jag tycker om dig iaf Axel, det är insidan som räknas!!

Jag har varit lite allmänt sur dom 2 senaste dagarna, en del vet varför. Men Erika, som jag knappt ser i skolan längre frågade mig "Har du mens eller?". Hahaha! Ursäkta får jag inte vara sur lite då och då eller?? Nu hade hon iof nästan rätt, men endå. ;) Det känns jättekonstigt att inte äta med henne längre, inte på hela jävla 2an kommer vi kunna äta tillsammans, aa förutom tisdagarna dåra. Det är hemskt. Lite bilder från skolan på den gamla goda tiden i 1an :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0