tisdag

Idag - upp tidigt! Fick present av Mippen och Hanna tror jag det var. Kanske Erika med? haha sorry! Det var med nån badbomb och massa godis som Mia hade gjort alldeles själv! Sen hade vi Idled, Erika redovisade det gick bra! Sen Historia, pratade om Digerdöden. Lunch - SLUTA! Men jag hade möte med Yves så jag var kvar i skolan till kvart i 2. Mötet var inget kul och för tillfället så gillar jag inte han.. Tog bussen till Filippa, låg och pratade om mitt liv och alla mina så kallade problem sen somnade jag i 20 minuter kanske. Hur skönt som helst. Vi åt lite sen gick vi igen hela vägen till rotebro från Stenkullevägen. Det var jobbigt. Väldigt jobbigt. Men våra samtal tar ju ändå aldrig slut, dom handlar om samma sak jämt!! När jag kom hem badade jag och nu har jag målat tumnageln och hänger här och lyssnar på Westlife.

HJÄLP! Tips på julklapp till Pappa?!

Kommentarer
Postat av: felicia

varför bara tumnageln? :P
gick det bra igår med du-vet-vad? (:

2007-12-11 @ 21:20:27
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0