klänning, matkort, Potter

På fredag ska jag på lokalfest med discotema. Jättekul verkligen, men nu till problemet - kläderna. Vad tusan ska jag ha på mig? Jag har en ful paljettklänning hemma, men jag vet inte om jag vill visa mig ute med den alltså. Men hittar jag inte på något annat snart så måste jag ha den i alla fall.

Idag har jag köpt mitt 3:e matkort för hösten, det är 90 kronor plus att jag har köpt ett antal endagsmatkort. Jag har ingen aning om vart jag gör av dom. idag tömde jag hela skåpet och letade igenom vartenda vrå, men det var inte där. Så det vara bara att ta 30 kronor oc köpa ett nytt, gjorde det senast förra måndagen. En postiv sak idag är att toan nästan är klar, och att vi har måndagsschema imorgon. I vanliga fall skulle det vara sämst, men eftersom min fysiklärare tyligen alltid har ledigt på torsdagar är vi det också. Plus att det var en 2 timmarslektion som jag har hål efter. Så jag börjar 11.35 med matte. Hur skönt som helst. Förutom att jag inte fattar ett piss av vad vi håller på med.

Nu har jag också sett klart på Harry Potter och Fenixorden. Jag verkligen älskar Harry Potter. Både filmerna och böckerna, men jag är så trött så jag orkar aldrig läsa boken. men jag måste göra det snart innan nån kommer berätta hur det slutar, och då kommer jag bli skitsur. Aja, nu låter jag som värsta nörden! men jag bryr mig inte.

http://youtube.com/watch?v=XkDWWnK9JSQ
http://youtube.com/watch?v=XJCEhyJZdIA
http://youtube.com/watch?v=MK15w0INhVA&feature=related

Ha ett bra liv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vet hur boken slutar ;)

2007-12-14 @ 15:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0