2 dagar kvar

Igår var jag på julbak hos Hanna med resten av gänget, jag hade ansvar för Chokladkolan, men det slutade med att Mia och jag hamnade i soffan och masserade varann. Eller Mia masserade mig mer, det var hur skönt som helst. Vid 3 skulle jag jobba, sista dagen på posten. Men det fanns inte så mycket post så jag fick sluta 5, drog då hem till Filippa och tog det lungt. Sen på kvällen åkte jag hem till Johan, vi skulle kolla film, men hans dataladdare funkade inte. Kom hem vid 1 kanske och pratade i telfonen till halv 2 för att sedan vara helt jävla död.

Ska snart gå och slå in dom julklappar jag har köpt vilket inte alls är så mkt men jag ska göra dom asfina med mycket snören och grejer. Idag skulle jag åkt till staden men jag pallade inte var typ hur trött som helst. Sen skulle jag baka med Sofie och Mikis men jag skulel precis slå in mina julisar så jag hinner typ inte. Ikväll ska jag nog träffa Tobbi och kanske nåra till, ska hur som helst ta det lungt.

HARE BRA HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0