1 dag kvar

Okej, snart är dagen här. Dagen jag har väntat på i 2 år. Med tanke på att jag inte firade jul förra året. Några julkänslor har jag dock inte, men det kommer väl. Granen satte familjen upp igår när jag var hos Hanna med Mikis och Tobbe, vi kollade på "En lysande Jul" den var faktiskt bra. Hursomhelst har jag försökt att titta så lite på granen som möjligt för att sedan imorrn tycka den är finast i världen. Haha, när det kommer till Julafton är jag som en 5 åring. Jag har precis gått upp och åt frukost precis. Har redan hunnit bråka med mamma, men det kommer lägga sig när hon får se mitt rum sen. Jag ska göra i ordning det för imorgon.

 - Byta lakan
 - Plocka i ordning
 - Ställa upp alla tomtar
 - Göra allmänt fint


Hon kommer smälta, för nu ser det inte okej ut. Jag har massa att göra idag, eller jag har lite att göra men jag ska dra ut på det så dagen går fort. Till att bröja med ska jag sitta här ett slag, sen ska jag slå in mina julklappar och göra julkort, började på ett till pappa och mamma igår men jag hann aldrig klart. Sen ska jag fixa rummet, äta lunch och kolla på "Nu är det Jul igen" (om den går på tv), det är tradition. Igår såg jag på "Nu är det Jul igen 2"  fan den går inte på tv såg jag nu. Aja då får det bli nått annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0